Prada Luna Rossa Carbon Woda toaletowa – Tester, 100ml

Eau de Toilette - Tester

  • Marka: Prada
  • Dostępność: Na stanie (Towar odeślemy do: Dziś)
Wybierz wariant

430,00 zł

Opis

Prada - Prada? W końcu jeden z najbardziej wpływowych domów mody na świecie. Sama marka Prada stała się symbolem statusu społecznego. Jej historia sięga roku 1913, kiedy to została założona w Mediolanie we Włoszech przez Mario Pradę i jego brata. Prada skupiła się na wyrobach skórzanych i akcesoriach. Ale firma przeszła radykalną zmianę za sprawą wnuczki Miuccii Prady, która projektowała modę, a jej mąż Patrizio Bertelli przejął skuteczną politykę marketingową. W 1992 roku Prada wypuściła również tańszy wariant, Miu Miu, i oczywiście z mniejszym niż nadzwyczajnym sukcesem. Dziś Prada oferuje luksusowe perfumy damskie i męskie, które w znaczący sposób uzupełniają produkty grupy.


Kim jest tester? Testery są powszechnie używane w perfumeriach stacjonarnych, aby klienci mogli przetestować zapach perfum. Ponieważ tester nie jest przeznaczony przede wszystkim do bezpłatnej sprzedaży klientowi końcowemu, jego wygląd zazwyczaj nie jest tak kolorowy i krzykliwy. Tester różni się od klasycznego produktu tylko tym, że jest zapakowany w białe pudełko bez nadruku lub jest całkowicie bez opakowania i zwykle nie ma ochronnej nasadki rozpylającej. Jeśli więc chcesz zapach tylko dla siebie i nie potrzebujesz pudełka, tester jest idealnym wyborem. Jeśli jest to prezent, bardziej odpowiednie jest opakowanie klasyczne.

  • Płeć: mężczyzn
  • Marka: Prada
  • Składnik zapachowy - głowa: pieprz, bergamota
  • Składnik zapachowy - baza: paczula, Ambroxan
  • Składnik zapachowy - serce: węgiel, wodniste odcienie, nalewka glebowa, odcienie metalu, lawenda

Prada to słynny włoski dom mody założony w Mediolanie w 1913 roku przez Mario Pradę. Jego własna wnuczka, Miuccia Prada, weszła do biznesu w 1970 roku i to głównie dzięki niej marka stała się jedną z najlepszych współczesnych ikon mody. Moda Prady wykracza poza produkty, wcielając w życie idee i ideały poprzez ubrania i akcesoria, które stają się narzędziami do pewnego wyrażania siebie.