Warunki ogólne

    1. OGÓLNE WARUNKI OBOWIĄZUJĄCE OD 1.1.2020

    Niniejsze warunki określają relacje między nami a firmą Garo & Co. sro z siedzibą w Šamorín, Dunajská 1065/12, kod pocztowy 93101, numer identyfikacyjny: 47934841 , zarejestrowana w sądzie w Trnava pod numerem akt: 35056 / T, jako sprzedawca i operator sklepu internetowego www.koku.sk, a przez Ciebie, nasi klienci który zawiera z nami umowę kupna.

    Wykonując wiążące zamówienie, kupujący potwierdza, że akceptuje warunki handlowe dostawy towarów zadeklarowane przez sprzedającego. Stosunki między kupującym a sprzedającym regulują niniejsze warunki, które są również wiążące dla obu stron.

    2. ZAMAWIANIE TOWARÓW

    Wszystkie oferowane przez nas towary są w 100% oryginalne i oryginalne.
    Dajemy Ci możliwość robienia zakupów non stop bezpośrednio w zaciszu własnego domu. Zamawianie jest intuicyjne i wygodne przez koszyk, pisemnie na nasz adres lub e-mailem. Przedmiotem umowy są wyłącznie towary określone w umowie kupna - zamówieniu. Zobowiązujemy się dostarczać naszym klientom wyłącznie towary w idealnym stanie i zgodnie ze specyfikacjami lub właściwościami typowymi dla rodzaju towaru, zgodnie z normami, przepisami i rozporządzeniami obowiązującymi na Słowacji. Warunkiem prawidłowości zamówienia elektronicznego jest wypełnienie wszystkich wymaganych danych i wymagań określonych w formularzu zamówienia. Zamówienie jest również projektem umowy kupna, w której sama umowa kupna jest stopniowo tworzona poprzez dostawę towarów. Do zawarcia umowy kupna wymagane jest formalne potwierdzenie zamówienia przez sprzedawcę. Obrazy mają charakter wyłącznie ilustracyjny!

    3. POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA


    Zamówienie zostanie przyjęte w ciągu 24 godzin, prześlemy potwierdzenie zamówienia e-mailem. W przypadku jakichkolwiek niejasności oczywiście skontaktujemy się z Państwem.


    4. SPOSÓB TRANSPORTU

    • Kurier GLS

      Łączna cena wysyłki i opakowania: 3,90 EUR . BEZPŁATNA wysyłka przy zakupach powyżej 150 EUR .

      • zamówiony towar dostarczany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS
      • towar zostanie dostarczony w ciągu 1 do 2 dni roboczych od wysłania przesyłki
      • w momencie wysyłki informacje są dostarczane na Twój adres e-mail, w tym numer zgłoszenia
      • Możesz sprawdzić, gdzie znajduje się Twoja paczka w systemie GLS online tutaj - wpisz numer paczki i kliknij SZUKAJ

        GLS Slovakia oferuje alternatywną opcję płatności za pobraniem za pośrednictwem przenośnych terminali płatniczych, które akceptują również zbliżeniowe karty płatnicze

        Zalety:

      • Większy sukces w dostarczeniu paczki od pierwszej próby
      • Odbiorca nie musi zajmować się wymaganą ilością gotówki
      • Odbiorca nie będzie musiał wcześniej przygotowywać gotówki, co zwiększa jego bezpieczeństwo
      • Przy przejęciu przesyłki zwiększy się elastyczność i wygoda klienta
      • Akceptowane są wszystkie rodzaje kart płatniczych i możliwa jest płatność zbliżeniowa

    • Odbiór osobisty

      WOLNY
      Możesz również odebrać zamówiony towar osobiście w Šamorín, Bratislavská 76.

    • Odbiór osobisty

      Opłata za usługę Zásielkovna.sk wynosi 2,80 EUR za przesyłkę. Bezpłatnie dla zakupów powyżej 150 EUR.

      Punkty zbiórki są obsługiwane przez Zásielkovňa, sro Nie są to sklepy ani filie koku.sk. Towar nie może zostać przetestowany ani usunięty na miejscu. Punkty odbioru służą wyłącznie do odbioru zamówionych towarów.


    5. SPOSÓB PŁATNOŚCI

    • Płatność za pobraniem - płatna przy odbiorze zamówienia.
    • Karty płatnicze - po utworzeniu zamówienia zostajesz przekierowany do bezpiecznej bramki płatniczej Barion, gdzie wpisujesz niezbędne dane. Jeśli transakcja zostanie autoryzowana, płatność zostanie dokonana natychmiast. Obsługujemy bezpieczne płatności.
    • Gotówką - przy osobistym odbiorze towarów w Šamorín i za pośrednictwem serwisu Zásielkovna.sk


    6. OKRES WYSYŁKI


    Czas wysyłki wynosi od 1 do 5 dni roboczych . Jeśli któregokolwiek z zamówionych towarów nie ma w magazynie, skontaktujemy się z Tobą w sprawie zamówienia tak szybko, jak to możliwe.
    Termin wysyłki oznacza, że towar opuści nasz magazyn w określonym terminie. Wynikowy czas dostawy zależy wtedy od środka transportu (kancelaria, GLS, ...).


    7. OBOWIĄZKI KLIENTA


    Poinformujemy Cię e-mailem o wysłaniu paczki. Na przesyłkę możesz poczekać w ciągu dwóch (maksymalnie trzech) dni roboczych. W przypadku niedostarczenia przesyłki w przeciągu czterech dni roboczych, klient zobowiązany jest do niezwłocznego kontaktu mailowego: info@koku.sk .

    Klient zobowiązany jest do odebrania zamówionego towaru, w przeciwnym razie - w przypadku odmowy odbioru przesyłki kupujący zobowiązuje się zapłacić sprzedającemu koszty zwrotu towaru do sprzedawcy w wysokości 4 EUR .

    8. FAKTURA ELEKTRONICZNA


    Dowód opłacenia zamówienia wystawiany jest klientowi w postaci faktury elektronicznej. Możesz go w każdej chwili pobrać z załącznika wiadomości e-mail. Możliwe jest również zażądanie faktury elektronicznej za pośrednictwem adresu e-mail info@koku.sk

    9. REKLAMACJE I GWARANCJA


    Wszelkie reklamacje rozpatrzymy w sposób satysfakcjonujący na podstawie indywidualnej umowy z Tobą i zgodnie z obowiązującym prawem. Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia towaru po otrzymaniu w celu stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń. Kupujący jest zobowiązany do jak najszybszego zgłoszenia szkody naszej firmie. Nie odpowiadamy za szkody wyrządzone przez przewoźnika.

    Zgodnie z nowelizacją Kodeksu Cywilnego nr. 150/2004, na każdy produkt udzielana jest 24-miesięczna gwarancja. Rozpoczyna się w dniu odebrania towaru. W tym czasie wszystkie zgłoszone błędy, braki i wady będą usuwane bezpłatnie. Gwarancja obejmuje tylko wady produkcyjne.


    Gwarancja nie obejmuje wad i uszkodzeń towaru:

    • jeśli powstały w związku z normalnym zużyciem,
    • czy interwencje, modyfikacje lub naprawy bez udziału sprzedawcy odpowiednio. wbrew jego instrukcjom,
    • jeżeli towar był używany niezgodnie z jego instrukcjami lub do celów niezgodnych z jego parametrami technicznymi lub do których nie jest przeznaczony lub przez zaniedbanie o towar
    • jeśli zostały spowodowane przez działanie w nieodpowiednim środowisku i szkody spowodowane nieprawidłową obsługą
    • jeśli były spowodowane niewykwalifikowaną interwencją lub zmianą parametrów.
    • jeżeli towar został uszkodzony w wyniku niewłaściwego obchodzenia się, nieostrożnego obchodzenia się, nadmiernego obciążenia, uszkodzenia mechanicznego lub zużycia lub niewłaściwego przechowywania u kupującego,
    • jeżeli usterki zostały spowodowane nieprofesjonalną interwencją elektryczną, przepięciem w sieci lub efektem wyładowania elektrostatycznego
    • jeżeli wady powstały w wyniku innych okoliczności niezależnych od sprzedawcy (szczególnie przypadki „siły wyższej”, efekt korozji, agresywnej wody, niewłaściwego traktowania itp.).
    • wady spowodowane nieprawidłowym użytkowaniem
    • niewłaściwe użycie produktu
    • niewłaściwe przechowywanie


    Procedura reklamacyjna:

    1. poinformuj nas o reklamacji telefonicznie, mailowo lub pisemnie

    2. wyślij towar jako przesyłkę poleconą i ubezpieczoną (nie za pobraniem) na nasz adres.

      Koszt transportu do naszej firmy pokrywa kupujący. W przypadku uzasadnionej reklamacji nasza firma opłaca przesyłkę przy odesłaniu towaru do klienta.

    3. podać przyczynę reklamacji, swój adres w przesyłce

    4. dowód zakupu reklamowanego towaru w naszym sklepie / faktura, którą wysłaliśmy do Ciebie e-mailem /.
      Reklamację rozpatrzymy jak najszybciej, nie później niż w ciągu 30 dni od jej wystąpienia tj. Odebrania towaru przez naszą firmę.


    ! Ostrzeżenie:
    Zwracany towar musi być w oryginalnym, oryginalnym opakowaniu, odpowiednio zapakowany w nienaruszoną folię ochronną i nieużywany. Jeżeli towar został rozpakowany i użyty, ze względów higienicznych nie można go zwrócić.

    Kupujący dostarczy towar pod nasz adres na własny koszt. Ubezpieczony towar prosimy przesyłać listem poleconym, gdyż nie możemy wpłynąć na jego ewentualną utratę w drodze do nas i nie gwarantujemy tego. Płatność za pobraniem nie zostanie przyjęta.

    W przypadku gdy towar zwracany Konsumentowi jest uszkodzony, ze względu na ślady użytkowania, częściowo lub całkowicie zużyty lub w stanie niezgodnym ze stanem, w jakim została wysłana przez Sprzedawcę, przyjmuje do wiadomości, że Sprzedawcy przysługuje odszkodowanie za taką szkodę z kwoty zapłaconej przez Konsumenta za zamówiony towar, albo można odmówić Ci zwrotu pieniędzy.
    ! Prezenty i inne zapakowane towary, za które kupujący nie zapłacił, nie podlegają reklamacji.

    10. ANULOWANIE ZAMÓWIENIA

    Kupujący ma prawo do anulowania zamówienia bez podania przyczyny w dowolnym momencie przed wysłaniem towaru e-mailem lub telefonicznie!

    Zgodnie z postanowieniami ustawy nr. 102/2014 Sb., Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru bez podania przyczyny. Termin zwrotu w ciągu 14 dni od daty dostarczenia wypłaty.

    Konsument ma obowiązek odesłać towar w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Jednak zwracany towar musi być nienaruszony, odpowiednio zapakowany w oryginalne opakowanie z nienaruszoną i nieużywaną folią ochronną.

    Odstępując od umowy, kontrahenci zobowiązani są do wzajemnego zwrotu świadczonych usług. Jeżeli konsument odebrał już zamówiony towar, jest zobowiązany do zwrotu go w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu.

    Zgodnie z § 3 ust. 1 litera i) ustawy nr. 102/2014 o ochronie konsumentów, op. Cit .: „Sprzedawca jest obowiązany do jasnego i zrozumiałego powiadomienia Konsumenta przed zawarciem umowy na odległość lub umowy zawartej poza lokalem sprzedawcy lub jeżeli umowa jest zawierana na podstawie zamówienia konsumenckiego. zgodnie z ust. 2 lub zgodnie z umową międzynarodową, którą Republika Słowacka jest związana:
    i) informację, że jeżeli konsument odstąpi od umowy, to poniesie koszty zwrotu towaru do sprzedawcy zgodnie z § 10 ust. 3, a jeżeli odstąpi od umowy zawartej na odległość, koszty zwrotu towaru, który ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany pocztą ”,

    Zgodnie z § 10 ust. 3 Ustawy, cyt .: „ Konsument w momencie odstąpienia od umowy ponosi jedynie koszty zwrotu towaru do sprzedawcy lub osoby upoważnionej przez sprzedawcę do odbioru towaru.

    11. JEŚLI TOWARÓW NIE MA W MAGAZYNIE

    Jeżeli po złożeniu zamówienia zapłaciłeś przelewem, a towaru nie ma na stanie, pieniądze zostaną zwrócone na konto, z którego otrzymaliśmy płatność w ciągu 10 dni roboczych.

    12. PRAWO WŁASNOŚCI TOWARÓW

    Towar pozostaje własnością firmy do momentu zapłaty za przesyłkę:
    Garo & Co., Ltd.
    Dunajská 1065/12
    Šamorín 931 01, Słowacja
    IČO: 47934841
    Steuernummer: SK2024159324